نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جانشینی جدید برای تمام جانشین‌ های قدیم!

جانشینی جدید برای تمام جانشین‌ های قدیم!

به نظر می‌رسد نام او را نیز از امروز باید در لیست بازیكنانی كه یوونتوس به دنبال جذب آنها در فرصت باقیمانده نقل و انتقالات تابستانی است اضافه كرد؛ بازیكنی كه قرار است آلترناتیوی جدی و جدید برای تمام آلترناتیوهای قدیمی‌تر ترانسفرینگ یووه در پست هافبك باشد.

 

روزنامه اسپانیایی‌زبان «Plaza Deportiva» از تمایل و احتمال آغاز مذاكرات جدی بر سر انتقال گرژگورژ كریچُویاك هافبك دفاعی و 27 ساله باشگاه پاریسن‌ژرمن به یوونتوس خبر داد.

 

به ادعای این روزنامه اسپانیایی كریچویاك كه سال گذشته با قراردادی 30 میلیون یورویی از سویا به پاریسن‌ژرمن پیوسته جایی در برنامه‌های فصل آینده اونای امری سرمربی تیم پاریسی ندارد و بی‌تمایل نیست تا شانس خود را برای شروعی مجدد در تیمی دیگر آزمایش كند.

 

این روزنامه اسپانیایی در بخش دیگری از این خبر به انجام مذاكرات اولیه میان جوزه‌په ماروتا مدیرورزشی یووه و مدیر برنامه‌های این بازیكن لهستانی اشاره كرده و توافق بر سر مبلغ مورد قبول طرفین را یكی از اصلی‌ترین مواردی دانسته كه می‌تواند باعث انجام این انتقال شود كه با توجه به یكی بودن مدیربرنامه‌های كریچویاك و شزنی و رابطه خوب با باشگاه یوونتوس رسیدن به این مفاهمه دور از دسترس نیست.

 

«پلاتزا دپورتیوو» در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به جستجوی یووه برای اضافه كردن یك هافبك مناسب و مورد تایید آلگری به این تیم و گزینه‌های مختلف از جمله بلیز ماتوئیدی؛ همبازی كریچویاك در پاریسن‌ژرمن، تصریح كرده كه با توجه به احتمالات و شرایط موجود این بازیكن لهستانی بخت بیشتری برای پیوستن به یووه دارد.

 

این روزنامه در ادامه با اشاره به علاقه باشگاه والنسیا به این بازیكن؛ خفاش‌ها را اصلی‌ترین رقیب بانوی پیر بر سر راه این انتقال دانسته اما در عین حال مدعی شده جذب ماریو لمینا هافبك گابنی یووه شاید بتواند به راحتی نام ملی‌پوش لهستانی پاریسن‌ژرمن را از اذهان مدیران این باشگاه اسپانیایی پاك كند.

 

گفتنی است كریچویاك به جز حضور دو ساله در اسپانیا و باشگاه سویا؛ سالها در كشور فرانسه و باشگاه‌هایی نظیر: بوردو، رمیس و نانت عضویت داشته اما سال گذشته و پس از پیوستن به پاریسن‌ژرمن تنها در 11 دیدار رقابت‌های لوشامپیونه برای این تیم به میدان رفت. او تا تابستان سال 2021 با پاریسی‌ها قرارداد دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: